Når ble Fremtind Service til AutoSync?
Fra 1. september byttet Fremtind Service navn til AutoSync, og fikk nytt utseende. Navnet forklarer bedre hvem vi er, og hvilke tjenester du får av oss. Du beholder bombrikken din og mottar fakturaen på samme måte som før. Eneste forskjell er at fakturaen nå betales til AutoSync.

Hva betyr dette for deg som kunde? 
Alt er som før, og du trenger ikke å tenke på noen ting. Du beholder de samme gode rabattene og fordelene du er vant til. Dine avtaler og ditt kundeforhold er akkurat som før. Det viktigste er å merke seg at fakturaen nå kommer fra AutoSync, og ikke Fremtind Service.

Hvorfor endrer dere navn? 
Vi endrer navn for å tydelig vise hvem vi er, og hva vi tilbyr. Vi ble ofte forvekslet med et forsikringsselskap, og det nye navnet unngår dette. Vi har også mange kunder fra andre land i Europa. Det er derfor viktig for oss å ha et navn som også fungerer på andre språk enn norsk.  

Hvorfor skal dere hete AutoSync? 
Vi synes at navnet AutoSync forteller hvem vi er og hva vi gjør på en god måte. Vi synkroniserer informasjom om bilene og avtalene dine med bomstasjoner og ferjer i hele Norden. Og det gjør vi helt automatisk. Auto assosieres også med automobil som betyr bil på engelsk, og som også er det gamle ordet for bil på norsk. 

Jeg har ikke fått informasjon om navneendringen?
Du får e-post eller sms om at Fremtind Service får nytt navn samtidig som vi sender deg en faktura, slik at du husker oss. Har du ikke mottatt dette kan du logge inn å sjekke om vi har riktig kontaktinformasjon på deg. Da sikrer du også at du mottar viktig informasjon i fremtiden.

Vil jeg få faktura på samme måte som før? 
Ja, det eneste som blir annerledes er at fakturaen kommer fra AutoSync. AvtaleGiro- og eFaktura-avtaler fortsetter som før, uten at du trenger å gjøre endringer. 

Må jeg gjøre noe med AvtaleGiro eller eFaktura-avtalen min? 
Nei, AvtaleGiro- og eFaktura-avtaler fortsetter som før uten at du trenger å gjøre endringer. 

Betaler jeg til samme kontonummer som før?
Ja, du betaler til samme kontonummer som før. 

Kan jeg fortsatt endre avtalene mine selv? 
Ja, selvbetjeningsløsningen er som før, men har fått litt nye farger. Logg inn med BankID og du har full oversikt over AutoPASS-avtalen din som før. 

Hvor skal jeg bestille AutoPASS avtale? 
Du bestiller og endrer AutoPASS avtaler som før, men nå på autoSync.no.

Hvordan kontakter jeg AutoSync? 
Du kontakter oss på samme måte som du kontaktet Fremtind Service. På chat, telefon eller e-post. Vi har samme telefonummer som før.

Er jeg kunde hos AutoSync?
Var du kunde hos Fremtind Service er alt som før, bare med nytt navn og nye farger. Logg inn med BankID å få full oversikt som vanlig.

Er ikke navneendring dyrt?
Dette er en investering som forbedrer hverdagen til kundene våre på sikt. Vi har etter mange tilbakemeldinger fra kunder sett et behov for forbedringer. 

Jeg har ikke hørt om AutoSync før. Er det svindel? 
Navneendringen er helt ekte. Hvis du er i tvil så kan du sjekke kontonummeret på fakturaen du har fått fra AutoSync. Da ser du at det er det samme som da vi het Fremtind Service. 

Vil dette gjøre bompasseringene dyrere? 
Nei, inntektene fra bomstasjonene går til finansiering av bedre veier og trafikkløsninger som før. AutoSync er ikke med på å bestemme hvor bomstasjoner skal settes opp, eller hva det skal koste. Vi tilbyr bombrikker som gir rabatt i bomstasjonene.

Går bompengene jeg betaler til at dere skal skifte navn? 
Nei, du behøver ikke å betale mer i bompenger fordi vi bytter navn. AutoSync krever inn bompengene på vegne av de fem norske bompengeselskapene og alt vi krever inn betales videre til dem. For den jobben får vi en liten godtgjørelse som myndighetene har bestemt.