Har du fått et inkassovarsel fra vår samarbeidspartner Fair Collection betyr det at vi i AutoSync ikke har mottatt betaling for en faktura vi har sendt for en god stund siden. Hvis du ikke betaler inkassovarselet, vil fakturaen sendes til inkasso. Hva som skjer hvis fakturaen din går til inkasso kan du lese mer om på siden "Inkasso".

Hvis inkassovarselet ikke blir betalt, vil du få et inkassokrav, også kalt betalingsoppfordring. Da vil AutoPASS avtalen din sperres. Det er Fair Collection som følger opp kravet ditt videre, og de legger på renter og salærer. Når kravet er gjort opp til inkassoselskapet sender de en melding til oss om mottatt betaling. Avtalen din blir gjenåpnet når vi har mottatt meldingen. 

Når vi sender en faktura, bruker vi den informasjonen du selv har registrert på avtalen din. Du er selv ansvarlig for å oppdatere dine personlige opplysninge. Du kan enkelt endre adresse, e-postadresse eller telefonnummer hvis du logger inn på autosync.no. Vårt beste tips for å få betalt fakturaen til rett tid er å velge e-faktura eller avtalegiro. Det ordner du i nettbanken.

I Fair Collection sin portal Fairdc.no kan du se dine saker, be om utsettelse, nedbetalingsplan, eller sende klage. Logg inn med BankID, eller bruk innloggingsdetaljer som du har mottatt på ditt inkassovarsel. Hvis det er noe du lurer på må du kontakte inkassoselskapet direkte.

Kontaktinformasjon:
Fair Collection AS
Tlf: 95 51 20 00
E-post: kundetjenester@fair.no

Oversikt over ubetalte fakturaer?
Logger du inn får du full oversikt over dine betalte og ubetalte fakturaer, og status på disse.Logg inn

Logo