Velkommen til Autosync
1. september 2024 ble Fremtind Service til AutoSync. Nytt navn, samme gode fordeler.
Har du mottatt inkassokrav fra Fair Collection?
Har du fått et inkassokrav fra vår samarbeidspartner Fair Collection betyr det at vi i AutoSync ikke har mottatt betaling for en faktura vi har sendt for en god stund siden. Det betyr at AutoPASS-avtalen og bombrikken din er sperret inntil vi mottar betaling for kravet. Når bombrikken er sperret får du ikke rabatter og fordeler som månedstak, fritaksavtale (HC-kort) eller elbil-fordeler.
Bombrikken blir automatisk åpnet og aktiv igjen når du betaler inkassokravet, men husk at det kan ta noen dager fra du betaler, til pengene er registrert. Har du passert bomstasjoner mens brikken var sperret får du faktura uten rabatter direkte fra det lokale bompengeselskapet.
Vårt innkrevingsløp har disse stegene:
Når vi sender en faktura, bruker vi den informasjonen du selv har registrert på avtalen din. Du er selv ansvarlig for å oppdatere dine personlige opplysninger. Du kan enkelt endre adresse, e-postadresse eller telefonnummer hvis du logger inn på autosync.no. Vårt beste tips for å få betalt fakturaen til rett tid er å velge e-faktura eller avtalegiro. Det ordner du i nettbanken.
I Fair sin portal Fairdc.no kan du betale inkassokravet ditt, be om utsettelse, nedbetalingsplan, eller sende klage. Logg inn med BankID, eller bruk innloggingsdetaljer som du har mottatt på ditt inkassokrav. Hvis det er noe du lurer på angående din inkassosak, må du kontakte inkassoselskapet direkte.
Kontaktinformasjon:
Fair Collection AS
Tlf: 95 51 20 00
E-post: kundetjenester@fair.no
Dersom du har mottatt inkasso fra flere selskaper kan du sende en henvendelse til inkasso@autosync.no.
Oversikt over ubetalte fakturaer?
Logger du inn får du full oversikt over dine betalte og ubetalte fakturaer, og status på disse.
Logg inn